Jan 6, 2012

Debat Kisah Indah

Debat Kisah Indah
Pencapaian pasukan sdar sebagai ksos dalam Debat Terbuka ASTAR di UM baru-baru lalu sangat membuatkan aku puas hati, walaupun hanya di tempat ketiga setelah tewas dengan abang-abang dari UIAM yang memang mencabar.

Buat Thalhah, Luqman dan Mustaqim, terima kasih atas segala kerjasama kalian bersama aku. Aku sayang teammate aku. Cuma pesan aku, jangan biarkan sifat sombong dan bongkak mekar dalam diri. Sifat inilah yang telah menjatuhkan iblis menjadi hina setelah mendapat tempat yang tinggi di sisi Allah Taala. Banyak yang masih perlu kita tambahbaik.

Buat Cikgu Muhammad dan Abang Midon, tahniah atas kejayaan anda membawa kami sejauh ini. Sangat banyak yang kalian lakukan demi mencapai cita-cita kita bersama. Tak dapat saya senaraikan semuanya.mati syahid nanti.

Penghargaan yang amat tinggi buat individu-individu lain; abg Azzairi, abg Daus, abg Nizam SDARA, abg Nizam UM, abg John, abg Munir, abg Azlan, abg Illyas, Syeikh, abg Istajib, abg Azizi, abg Adenin, abg Syafiq, abg Asri, kak Deline, kak Sara, kak Fara, abg Zizul, abg Otel, abg Ali, specially untuk runner, kak Anis dan bekas runner, kak Fatin. Juga buat semua yang tak tersebut namanya.
Kenangan bersama kalian merupakan satu episod yang amat mahal dalam hidup saya.

Tak ketinggalan, pihak pentadbiran sekolah, HM, cikgu-cikgu, para SDARA, kawan-kawan serta semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak.

Sesungguhnya debat adalah satu kisah, kisah yang indah.

0 kataorang:

Post a Comment